Re: Sháním 27C080

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Únor 21 21:58:40 CET 2018

Co se týká programátoru, kdysi byl oblíbený Willem programmer na LPT.
Dívám, že se pořád prodává v mnoha provedeních:
http://www.mpu51.com/eprom/eprom.html
http://www.shrubbery.net/~heas/willem/
https://www.ebay.com/itm/New-PCB5-0E-Universal-EPROM-pic-flash-mpu-Programmer-27C256-27C512-for-car-U10/200902210315?hash=item2ec6b4730b:g:b~4AAOSwKNhaYbBO

Nebo to risknete a koupíte nějaký čínský programátor:
http://www.autoelectric.cn/en/tl866_main.html
https://www.ebay.com/itm/TL866CS-High-Speed-Programmer-USB-EPROM-EEPROM-FLASH-BIOS-AVR-AL-PIC/172761999466?epid=2210560012&hash=item28396ae86a:g:6G0AAOSwCJxaQNml
https://www.ebay.com/itm/100-original-TL866A-Universal-Programmer-for-ICSP-FLASHEEPROMMCU-7-adapters/192313569572?hash=item2cc6c83124:g:-3cAAOSwQG5ZxMXi
ale tady pozor hlavně na software. Kdysi jsme měli nějaký podobný a ten
soft byl na Win7 nepoužitelný, nový nikdo neudělal, takže programátor
leží někde ve šrotu.

Martin Hanek