Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Únor 21 07:30:23 CET 2018

Zdravím osazenstvo

Já bych zkusil najít klávesovou kombinaci na zakázání/povolení zvuku,
většinou tohle obchází windows a ten neví o tom že je zvuk zakázaný v
driveru. Zejména u notebooků. Většinou je to kombinace FN-F1 až F4, záleží
na typu ntb. Co já jsem se natrápil s podobným problémem s wifi, že se
hlásila jako OK ale nikdy se nedalo k ničemu připojit.

S pozdravem,

  František Burian

---------- Původní e-mail ----------
Od: Radek Koutsky <radek.koutsky na gmail.com>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 2. 2018 7:20:25
Předmět: RE: Na PC mi nejde zvuk - co s tim?
"

Zdravím,

Podobný problém měla na NTB žena. Poslal jsem to tedy kamarádovi na záruční
servis, neb NTB byl ještě v záruce. K mému překvapení to byla chyba v BIOS
po aktualizacích. Tedy 20let dělám IT prodej a servis, ale s tímto jsem se
setkal skutečně poprvé, že BIOS dokáže takto odrovnat pouhým instalováním
aktualizací – konkrétně Win10. Volal jsem tedy kamarádovi na HP a tam mi
potvrdili, že to tak skutečně je a že nejsem jediný, kdo to takto měl. Těch
případů bylo více – jednalo se o řady Elitebook 8xx.

R.