Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Středa Únor 21 07:20:05 CET 2018

Zdravím,

Podobný problém měla na NTB žena. Poslal jsem to tedy kamarádovi na záruční
servis, neb NTB byl ještě v záruce. K mému překvapení to byla chyba v BIOS
po aktualizacích. Tedy 20let dělám IT prodej a servis, ale s tímto jsem se
setkal skutečně poprvé, že BIOS dokáže takto odrovnat pouhým instalováním
aktualizací - konkrétně Win10. Volal jsem tedy kamarádovi na HP a tam mi
potvrdili, že to tak skutečně je a že nejsem jediný, kdo to takto měl. Těch
případů bylo více - jednalo se o řady Elitebook 8xx.

R.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, February 20, 2018 11:14 PM
To: konfera
Subject: Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Dobrý den,

na počítači s Windows 7 mi přestal jít zvuk. Zvukovka je integrovaná na
základní desce, v ovládacích panelech se zobrazuje jako Realtek HD audio.
Když kliknu na ikonku zvuku na liště (ikonka se škrtnutým repro), píše mi to
že služba zvuku není spuštěna. Pokus o spuštění je vždycky neúspěšný. Ve
správci zařízení to vypadá, že zařízení funguje správně.

Usoudil jsem tedy, že zvukovka nejde. Zvukovku jsem v ovládacích panelech
zakázal, ovladač odinstaloval a koupil jsem si Sound Blaster 3 na USB.
Ovladač se nainstaloval, píše mi to že zařízení je připraveno k použití.

Jenže zvuk zase nejde a (na liště stále škrtnutý repro) a když na něj
kliknu, píše mi to že zvuk nejde, že mám povolit zvukové zařízení HD audio.
O připojeném Sound blasteru se systém nezmiňuje.

Už začínám věřit tomu, že i ta integrovaná zvukovka je v pořádku a něco se
stalo se systémem. Ale co? Napadá někoho kde bych to měl hledat?

Anděl

gn=sig-email&utm_content=emailclient> Obrázek byl odebrán odesílatelem.

Bez virů.
gn=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com