FTDI FT232RL / Mprog 3, 5 / nefunkcni komunikace ponahraniovereneho *.ept ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Únor 20 20:44:50 CET 2018

urcite udelam cely postup jeste jednou zitra rano a postupne, jestli jsem se nekde nezacyklil ..
zatim to vypada na slozitejsi problem nez minule s "papouchem" kde se to vysvetlilo extra starym hw. ktery potreboval jiny vid/pid, protoze se casem zmenil.
tady je podobne, jen ta zmena v case, kdy funguje stary chip se starymi ovladaci neni zavisle na beznem obsahu co zjisti ft_prog.
uz den pouzivam ten treeview, byl ulozen u nas s ovladaci, ale radeji jsem stahnul posledni verzi.
vsimnul jsem si rozdilu  v  "idlocation", ted to nemam pred sebou, tak nejak podobne.
skoro to vypada, ze ovladace, nase, podepsane s nasim vid/pid, jsou z roku cca 2013 a bude potreba je udelat znova.
proto ten stary chip chodi a novy jen s origo ftdi.
zitra poslu vsechno co znova ulozim a overim .
diky.
tomik

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, February 20, 2018 5:44 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>; HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: FTDI FT232RL / Mprog 3, 5 / nefunkcni komunikace ponahraniovereneho *.ept ?

Hm.

Ten majkrosoftovsky paskvil hned zahodte a nahradte ho http://www.uwe-sieber.de/usbtreeview_e.html  Ten "koniec" musi IMO byt aj u toho "novsieho" cipu, kedze wTotalLength v Configuration Descriptore je u oboch rovnaky; len to ten paskvil nezobrazil.

Ak mozete, skuste mi poslat sukromne ten mprogovy konfigurak aj s popisom toho, co to presne ma robit; mozno sa mi to podari u nas zreprodukovat.

wek