MECH: SW na 3D tlac

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Únor 15 08:18:30 CET 2018

Zdravim 3D osadenstvo

ktory program pouzivate na tlac? Ja sa nejak neviem odlepit od Cura, ale
tato nova cura je strasna omalovanka, starsia sa mi pacila viac. Aj mi
tam chybaju podrobnejsie nastavenia.

Skusal som aj slic3r-prusa3d, ale tam mi vadi, ze si nemozem otocit
model podla lubovolnej osi (vie len Z).

V Repetier-host mi zas vadilo, ze som si nemohol nastavit do start Gcode
nejake veci (vzdy potrebujem nastavit iny pocet krokov/mm pre Z), aby mi
to hadzalo do kazdeho vysledku. Sice tam je taka moznost, ale vo
vysledku sa neobjavi, slicer tie info nedostane.

Takze zostavam asi pri Cure.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.