OT: umyvacka nemina lestidlo

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Únor 20 08:34:57 CET 2018

U nas sa sol nenastavuje, cuca si podla oka alebo co. Len zasvieti ze
treba dosypat. Ale po mesiaci 2kg sa mi zda nejak moc. Kupujeme kilove a
urcite viac ako 3 mesiace vydrzi.

No, rozoberem, uvidim a pofotim. Dufam, ze po mojom zasahu este bude
fungovat :)

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.