OT: umyvacka nemina lestidlo

Úterý Únor 20 08:31:12 CET 2018

Ja zil v presvedceni, ze se lestidlo davkuje az pri oplachovani. Ale
mozna to tam strikne 2x?
Taky jsem myslel, ze tabletu to vyhazuje ciste mechanicky po ohrati vody
(tedy ze reaguje na teplotu), nemuze to tak byt?
A nakonec, asi 4 mesice mame novou mycku Bosch, zere nejak malo soli -
predchozi mycka se dosypavala po mesici (asi tak 2kg), tahle cca po pul
roce, nastaveni je tak nejak prumerne.  Je to v norme?