Re: Hliníkový profil na krabičku

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pondělí Únor 19 17:29:29 CET 2018

Děkuji za navedení.

Od fischera jsem už předtím procházel katalog, ale nebylo tam nic
vhodného. Po vašem emailu jsem si stáhl katalog znova, ale z německých
stránek a našel potřebné, GB 57/GB 58. Ten 30x20 moc dobře nevychází,
ale mohu nařezat závity přímo do víčka a po zatažení zkrátit.

Poslal jsem poptávku, tak uvidíme cenu, počítám s tím že nebude čínská,
hlavně aby nebyla moc německá.

Děkuji

Petr