OT: umyvacka nemina lestidlo

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Únor 19 11:38:36 CET 2018

Zdravim,

asi mame problem s umyvackou riadu Zelmer (model ZZS9012XE). Urcite je
to nieco podobne ako u inych umyvaciek. Akosi sme si vsimli, ze uz
netreba dolievat lestidlo a neviem co by s tym mohlo byt. To otocne
koliesko na regulaciu pod tym stuplom ma odlomenu jednu polpacku (oska
na dve polky rozrezana a strcena do dierky, umoznujuca otacanie), ale
tocit sa s tym da a je to aj na mieste kde to ma byt, takze asi to nevadi.

Prv ako rozoberiem ten nerezovy dekel, neviete niekto, co moze byt
problem? Netusim ani, ako to davkuje, lebo to vyzera byt jedna uzavreta
nadoba. Mozno to ma nieco s tou strbinou medzi nadrzkou a zasobnikom na
tabletku...

Foto umyvacky https://imgur.com/a/AJKSs

Vdaka...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.