Re: [OT] - oprava , obnovení symbolů tlačítek

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Únor 15 20:00:15 CET 2018

 15.2.2018, 19:55:48

Kdysi, v pradavnych dobach, kdyz jeste PC klavesnice, nebyly stizeny
cernym morem, jsem mel na klavesach dopsany specialni znaky. Beznym
centrofixem a potom pretreno nejakym lepidlem na mekcene PVC. Vydrzelo
to leta denniho uzivani. Ale je pravdou, ze ta klavesnice nebyla
"gumova".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz