=?WINDOWS-1250?Q?Re:_[OT]_-_oprava_, _obnoven=ED_symbol=F9_tla=E8=EDtek?=

Úterý Únor 13 11:48:17 CET 2018

Jednou jsem domalovaná tlačítka viděl a autor říkal, že to udělal tenkým štětečkem a
sítotiskovými barvami na potisk textilu. Prý barvu nekupoval - v reklamce, kde
potiskují trička, ho nechali namočit si štěteček a to stačilo.

D.O.