MECH: SW na 3D tlac

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 15 17:39:04 CET 2018

Zbývající dobu tisku mu ten jeho firmware trvale ukazuje na displeji,
myslel jsem, že tohle umí všechny.
Jezdit s osami tím rotačním enkodérem mi přijde docela šikovné.
Na frézce taky můžu jezdit šipkami na klávesnici, ale raději jezdím
rotačním kolečkem.
Práce bez PC mi přijde fajn, že si tiskárna několik hodin jezdí sama
a nemusí u toho být nic dalšího spuštěného. Vzhledem k minimální
velikosti RAM na Arduinu to bez SD karty předpokládám musí PC
trvale krmit G-kódem, takže musí stále běžet.

Teda aspoň takový pocit jsem z toho měl já.
Každopádně díky za Vaše info. Myslel jsem, jestli to neumí třeba
něco zásadního navíc.

PL