MECH: SW na 3D tlac

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 15 17:06:53 CET 2018

On Thu, 15 Feb 2018, Petr Labaj wrote:

> K čemu se v praxi používá "manager tisku"?

> Přemýšlím na co by mi byl třeba ten Repetier Host, že ho tolik lidí používá?
> To jen proto, abych místo otáčením enkodéru mohl jezdit osama pomocí
> šipek? Nebo tím třeba modifikujete nějaký obsah konfigurační EEPROM?
> Nebo to přináší něco jiného zásadního navíc?

Nahodim Repetier Host a zapnu vyhrivani desky a trysky, pak si nahodim scp
a zkopiruju si stl-ka , pak si vyberu co chci tisknout , pripadne upravim
rozmisteni a spustim slicer. Mezi tim se tiskarna pekne nahriva.

Po tisku si vyjedu se stoleckem, pripadne zvednu trysku. Taky mi to behem
tisku ukazuje kolik casu zbyva.

Tak mi to vyhovuje. Delat to tim krouticim koleckem pres polozky v menu
na dipleji 4x40 je opruz.