MECH: SW na 3D tlac

Halen halen na seznam.cz
Čtvrtek Únor 15 13:23:26 CET 2018

Ahoj,

já jsem toho zkoušel jak cura, tak slic3r a zkusím sem popsat hlavní
rozdíly z mého pohledu:

Jako manažer tisku používám Repetier Host, přijde mi nejlepší a v tomto
programu používám buď cura engine nebo slic3r.

- Cura, rychleji sliceruje 3d objekt, ale připadá mi, že dělá více/jiné
pohyby mechanikou při tisku než slic3r. Někdy divné chování při
používání duálního hotendu. Nastavení bych řekl, že není tak detailní
jako slic3r. Ze základu asi jednodušší na obsluhu do začátku.

- Slic3r, pomalejší slice objektu, více nastavení možností tisku,
možnost lépe vkládat G-kódy, lepší řešení duálního hotendu, zvykl jsem
si na něj a asi už měnit nebudu.

Zkoušel jsem i samotný program Cura jako standalone včetně ovládání
tiskárny a nevím... pocity rozporuplné.

Honza