MECH: SW na 3D tlac

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Únor 15 08:45:15 CET 2018

On 2/15/2018 8:18 AM, iko wrote:
> Zdravim 3D osadenstvo
>
> ktory program pouzivate na tlac?

Repetier-Host+Repetier-Sever na Pi, ako slicer slic3r klasicky (ten
prusov stratil moju doveru)

Mozte si vybrat: https://all3dp.com/1/best-3d-slicer-software-3d-printer/

>   Ja sa nejak neviem odlepit od Cura, ale
> tato nova cura je strasna omalovanka, starsia sa mi pacila viac. Aj mi
> tam chybaju podrobnejsie nastavenia.
>
> Skusal som aj slic3r-prusa3d, ale tam mi vadi, ze si nemozem otocit
> model podla lubovolnej osi (vie len Z).

Ked otvorim slic3r - ci uz prusa alebo original,  tak je v menu
Object->Rotate->Around  volba pre rotaciu okolo ktorejkolvek osi. Ale
faktom je, ze na to nie je farebne tlacitko.

> V Repetier-host mi zas vadilo, ze som si nemohol nastavit do start Gcode
> nejake veci (vzdy potrebujem nastavit iny pocet krokov/mm pre Z), aby mi
> to hadzalo do kazdeho vysledku. Sice tam je taka moznost, ale vo
> vysledku sa neobjavi, slicer tie info nedostane.

Repetier-Host nie je slicer. Je to manager tlaciarne. Na slicovanie vzdy
pouziva externy slicer. Takze ak to ide nastavit pre Cura alebo slic3r,
tak to ide aj v Repetier-host

Pre slic3r sa to da strcit do profilu tlaciarene alebo filamentu - pod
"Custom G-code". Samozrejme ze treba v Repetier host vybrat spravny
slicer a spravny profil.