Osmibit s BASICem

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Únor 14 00:21:43 CET 2018

Zhodou okolnosti ja som ten kto pise firmware pre ten badge na
Belehradsky meetup. Vsetko bude zverejnene, ale najprv to treba
urobit. Hardware je momentalne v prvej iteracii, firmware je len
mock-up, treba na tom popracovat :-) Predpokladam, ze kompletne
podklady budu vonku v priebehu maja.

Pokial chcete "zbytocny pocitac" - tak som si sam pre seba nazval typ
hardware ktory zhruba popisujete - tak mam niekolko prispevkov k teme:
1, Prenosny brainfuck pocitac -
https://hackaday.io/project/18445-brainfcktor - to bolo pre 1kB
contest
2, Editor/assembler/palidlo pre AVR-ka, na AVR-ku
https://hackaday.io/project/3511-pavapro-portable-avr-programmer
3, To iste, ale este aj in-circuit debugger pre PIC18 na PIC32
https://hackaday.io/project/1757-pp04-camel-computer este je tam aj
BASIC a obligatny brainfuck interpreter, vratane jednoducheho
commandl-line spustaca (zdraham sa nazvat to OS). Prva verzia tohto
projektu bola asi takato
https://get.google.com/albumarchive/111890741167251011072/album/AF1QipP6Cyc1-5nBMa_xZ4QKTIlwdXb_zdj5Kg811C5U?source=pwa
4, Trochu vyssia hmotnostna kategoria - raspberry pi zero a kopa
bizuterie https://hackaday.io/project/19437-raspberry-pi-zero-handheld-computer
5, Co takto CP/M na emulovanom Z80?
https://get.google.com/albumarchive/111890741167251011072/album/AF1QipM6zXJ-XAloJl521CQmILw9pTD8YQcqrF9SCZnU?source=pwa

Myslim ze vsetky tieto pocitace uz boli na bratislavskych hw-listoviciach.