Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Úterý Únor 13 16:09:01 CET 2018

To máte pravdu. Jenže já mám k těm světlům rozvod DC a ptal jsem se ho,
jak s koupelnou, kde by měl být i na světla proudový chránič. Pro DC
soustavu nesehnatelný, při tom bezpečné napětí je tam 12V. No u těch
mých světýlek (LED modul s předřadníkem s wago svorkama) se
nepředpokládá, že by lajk chtěl měnit žárovku :-) Takže mi řek že vím co
tam mám a dál to neřešil.