Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 13 13:22:42 CET 2018

Ano, máte pravdu, v některých místnostech byla jen ta čokoláda.
Elektrikář, co dělal instalaci, ji tam dával automaticky na každý vývod
fáze i do zásuvkových krabic.
Zásuvky jsem si převážně montoval sám ještě před revizí, u vývodů na
světla  těch čokolád pár zbylo. .

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW