Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 13 14:02:34 CET 2018

Prototypy elektronických desek taky neřešíme.
 Jako prototyp jsem myslel třeba celý stroj, který je podrobován nějakým
douhodobým zkouškám třeba ve zkušebně, přičemž ho obsluhují lidi bez el.
kvalifikace.
Ty předpisy umožňují různý výklad a jak jsem psal, záleží dost na
kreativitě a odvaze zodpovědných pracovníků, konkrétní situaci a reálné
míře rizika.
 Samozřejmě, pokud něco prodáváte, tak tam je potřeba být důsledný a hlavně
opatrný.  Nemáte sebemenší kontrolu nad tím, jak kupující bude výrobek
  používat a co všechno se může stát.  Velmi důležité je popsat rizika v
návodu k obsluze a pokud možno jakokoli  "nestandartní " manipulaci
zakázat.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW