Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 13 12:56:58 CET 2018

Normálně prý revizák reviduje instalaci a nikoliv svítidla.   Já měl pro
elektrorevizi nového domu v některých místnostech jen žárovky v objímkách a
bylo mi řečeno, že ho to nezajímá.
Zajímal ho jen rozvaděč,  zemní odpor a vypínací proudy a časy chráničů.
Světla vůbec.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW