Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Úterý Únor 13 12:48:46 CET 2018

Tak tomu nerozumím. Píšete o uvedení výrobku na trh a dál píšete že to
není na prodej. Taky mám v baráku kompletně LED osvětlení na 35V a řešil
jsem to s revizákem při revizi elektriky. Řekl mi že to nepatří mezi
vyhrazená zařízení a že ho to tedy nezajímá. Ale nevím, jak by to bral
úplně cizí revizák :-)
Anděl