Re: keramické kondenzátory

jurp jurp na volny.cz
Úterý Únor 13 12:55:39 CET 2018

Do skolnich desek pouzivam z TME:
CC-100N a zmerene parametry se pohybuji ~ 92-113nF Vloss=0.9-1%  ESR=15-16R

Neco malo elektrickych parametru (od jinych) je treba zde:
https://www.gme.cz/data/attachments/dsh.120-106.1.pdf

A tady je nejake strovnani ruznych druhu na ruznych meracich:
http://www.foxcomputer.se/Capacitor%20voltage%20loss%20Vloss.pdf
A je videt, ze papirove kondy nechutnaji zadnemu meraku.

JURP