Re: CANOpen - jak dostat data z tupého zařízení (PDO?).

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 12 21:16:57 CET 2018

CIA 301 jenom říká, že to jede na CANopen. To je jasné a pro Vás
nezajímavé (to už víte).

CIA 406 říká, že je to zařízení kategorie enkodér. Ty 4-kové standardy
CIA rozdělují
CANopen zařízení do aplikačních kategorii, přičemž v rámci jedné
kategorie by měla
být zařízení i vícemnéně záměnná.

Ovšem šedivá je teorie a zelený je strom života. Každý ten profil CIA
4xx definuje
generické zařízení daného typu. Takže pro základní použití to skutečně
většinou
jde použít i jen voláním podle CIA4xx, ovšem ne vždy to takto umí využít
plných
možností daného zařízení. Proto většina zařízení jede podle nějakého CIA
4xx, ale
kromě toho poskytuje ještě specifické možnosti komunikace, kterými se pak
z daného zařízení dá dostat víc.

PL