ADMIN Re: Dotaz na kritéria pro Admin-stopy

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 11 18:06:21 CET 2018

Zdravim diskutujici,

mam k tomu jen obecne poznamky a predem chci upozornit, ze se strezim
toho, abych do toho vnasel nejake osobni animozity a antipatie.

1) v hw-news se domluvilo, ze primarnim zamerenim konference je
elektronika, ale ze technicka temata jsou povolena jen JE NUTNE je
oznacovat jako OT

2) jsem ochoten tolerovat kratke dotazy i netechnickeho razu, pokud je
nutne ziskat treba nejaky kontakt (a nasledne si to doresit i mimo
konferenci). Co neprosto tolerovat nebudu jsou politcke tlachy a
pripadne z toho vedouci nekonecne debaty. Je povolena obcasna nekomercni
reklama souvisejici s konferenci.

3) Dalsi vec je, ze je nutne se drzet tematu co je v predmetu mailu -
pokud by kdokoli prejmenoval vlakno na OT Raketove motory nemel bych namitek

4) odrazka cislo 3 lze pouzit i na temata, na ktere je adminem vyhlasen
stop z nejakeho "formalniho" duvodu

5) pokud oznacim vlakno STOPkou neznamena to ve valne vetsine, ze je to
primarne v souvislosti s tim kdo napsal posledni mail - a kdyz tak to
vetsinou dotycnemu i napisu, ze pohar pretekl

A jen prosba (tyka se to i mne) - jsme vetsinou lide s IT vzdelanim -
odmazavejte prosim konce mailu - asi neni nutne uplne dusledne, ale
pokud je diskuze dlouha tak uz je blby mit odpoved par slov a za tim
15kB textu.

RV