Re: Dotaz na kritéria pro Admin-stopy

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Únor 11 17:06:56 CET 2018

Zdravim,

dane tema jsem si take rad precetl - jakozto dlouholety fanda do
kosmonautiky ... si myslim, ze sem patri i raketove otory (trebaze asi
castecne okrajove)

pochopil jsem, ze STOP byl nahozen v momente, kdy se to docela 'zvrhlo'
ciste jenom na 'ruske a vsechny kopie' - tato politicka vetev debaty mne
uz taky docela zacala nudit.

   Sam