[MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 11 16:06:14 CET 2018

Tak to je legrace, v tom případě ten offset tedy chápu úplně blbě já.

Já tiskárnu nemám, jen jsem to zkoušel na nové tiskárně u švagra. Měl
trysku 0.5mm
nad sklem a nelepila se mu první vrstva. V nějakém klikacím nástroji,
který k tomu
měl, jsem našel položku Offset Z, tak jsem tam nastavil těch 0.5mm, a v
tu chvíli to
začalo správně tisknout. Tak jsem si z toho vytvořit tu svou představu.

Prosím mohl byste sem dát prvních pár řádku G-kódu, které ten Váš slicer
s nějakým
offsetem vygeneruje? A k tomu napsat ty hodnotu nastaveného offsetu a
nastavenou
tloušťku první vrstvy?

Děkuji předem.
PL

PS. Omlouvám se, že to neřeším naopak, že bych to naopak vygeneroval já.
Ale jsem
na cestách a nemám přístup k té technice a SW.