[MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Únor 11 15:46:49 CET 2018

Z offset (alespoň v nastavení extruderu ve slic3ru) říká, že má Z
posunout o daný offset, takže naopak hlavu zvedne. Pod nulu se
nedostane, tam to drží koncák a ten se tváří jako nepřekročitelný (není
to tak úplně pravda, dá se to obejít, ale ne takhle jednoduše a je to
dost nežádoucí, jelikož to ničí ten koncák).

Takže pustím home Z a následně mu nastavím offset, od kterého má začít,
všechny vrstvy posune směrem od podložky. Pokud je to jinak, tak to blbě
používám, ale funguje to :)

Pavel Kutina