Matematika - Riesenie PT100 rovnice

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Únor 11 16:03:22 CET 2018

Tipnul bych si, že se to dělá pomocí tabulky a lineární aproximací mezi
jednotlivými body. Já jsem si s tím kdysi hrál pro wolframové vlákno a
udělat to fitování polynomem zase tak moc práce není. Jsou na to
knihovny jak v C, tak třeba v pythonu, dá se to udělat i pomocí gnuplot
a jistě také v matlabu. Když máte data, není problém.
A všimněte si, že ty aproximační polynomy jsou různé pro pro různé
teplotní rozsahy, takže ta tabulka je asi nejjednodušší řešení.

Mrazík