RE: Dotaz na kritéria pro Admin-stopy

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Únor 11 15:59:50 CET 2018

protoze hw-list neni obecna tlacharna, ale ma urcite zamereni a raketove motory to nejsou ?
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, February 11, 2018 3:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dotaz na kritéria pro Admin-stopy

Nevím, jestli se na toto téma může diskutovat. Ale zajímalo my mě proč jste chtěl ten Admin-stop.

Když mě dané téma nezajímá a má správný subject (takže jedním pohledem zjistím že je to to pro mě nezajímavé téma), tak to prostě ani neotevřu a mažu.

Mě tedy rozhodně nepobuřuje, že někdo diskutuje na (pro mě) nezajímavé téma. A ani mě nepobuřuje, že někdo má (podle mě) nesprávné názory na nějaké téma.

Jsem už bohužel veterán, takže už vím, že nemám pravdu, ale mám jenom názor.
Takže když mě téma zajímá, rád si poslechnu i odlišný protinázor.
Ale určitě bych to nechtěl řešit stylem "na tohle téma se prostě nedebatuje, tak to prostě je a basta fidli".

PL