Re: Dotaz na kritéria pro Admin-stopy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 11 15:45:16 CET 2018

Nevím, jestli se na toto téma může diskutovat. Ale zajímalo my mě proč
jste chtěl ten Admin-stop.

Když mě dané téma nezajímá a má správný subject (takže jedním pohledem
zjistím že je to to pro mě nezajímavé téma), tak to prostě ani neotevřu
a mažu.

Mě tedy rozhodně nepobuřuje, že někdo diskutuje na (pro mě) nezajímavé
téma. A ani mě nepobuřuje, že někdo má (podle mě) nesprávné názory na
nějaké téma.

Jsem už bohužel veterán, takže už vím, že nemám pravdu, ale mám jenom názor.
Takže když mě téma zajímá, rád si poslechnu i odlišný protinázor.
Ale určitě bych to nechtěl řešit stylem "na tohle téma se prostě
nedebatuje, tak
to prostě je a basta fidli".

PL