[MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Únor 10 12:15:58 CET 2018

V podstate ano - a hlavne jde o to, ze nemam rad experimenty v okamziku kdy
chci neco vytisknout a spoleham se na to, ze se to opravdu vytiskne. Nemluve
o tom, ze pootoceni sroubu je zalezitost mechanicka, kdy u te tiskarny nekdo
musi byt a tim sroubovakem "tak nejak zkusmo", podle toho, jak je tiskarna
prohrata, pootocit - to na dalku pres kameru neudelam. Ta moje tiskarna ma
navic ten nastavovaci sroub udelany tak, ze je lepsi ho jednou nastavit a
pokud mozno na nej uz vubec nesahat :) Jak to predelat mam sice vymyslene,
ale uz ne nakreslene a vubec ne ralizovane, takze to kompenzuju nastavenim
offsetu v Z.

Resenim asi bude nejaky auto bed leveling, ale at delam, co delam, nejsem
schopny vymyslet neco, co by se dalo namontovat primo na hotend, aby to
kompenzovalo i jeho roztaznost - trochu narazim na materialove omezeni
(nesmi se to roztavit, nemelo by o moc samo dilatovat, nemelo by to vest
teplo, abych si neochlazoval trysku a neroztavil sondu - a jeste to musim
byt schopny vyrobit).

Nejdriv slo o popsani priciny, jak to vypada, tak s vetsinou nic moc
nenadelam, takze ted uz "jen" vymyslet, jak to kompenzovat...

Pavel Kutina