[MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Únor 10 11:34:18 CET 2018

Jakou tloušťkou tu první první vrstvu tisknete ? První vrstvu je dobré
tisknout tlustší aby se drobné nepřesnosti kompenzovaly.
Já tisknu první vrstvu 0,35mm a další pak dle potřeby. Nikdy jsem neměl
podobné problémy. Prostě spustím tisk a jedu - jakoukoliv teplotou -
kdykoliv. Žádné kompenzace neřeším. Umím si ale představit že pokud
tisknete první vrstvu třeba 0,1mm tak už můžou problémy nastat.
Mám jeden z prvních Rebelů ze známé Garáže :-). Trysku 0,5mm, většinou
tisknu vrstvu 0,3mm, ale kde je potřeba jdu třeba na 0,1mm.
Pochopil jsem že máte Průšu ? Nemá ten automatický leveling ?

     Martin.