[MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Únor 9 22:59:22 CET 2018

neprohyba se ta podlozka teplem ? litaji ty 0,4mm po cele plose ?
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, February 09, 2018 10:56 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

Jinak co mi ted doslo - u PLA jsem tyhle problemy neresil, ale tam jsem tisknul na studenou podlozku, tryska kolem 200 stupnu a nastaveni vcelku drzelo, to popira moji teorii s roztaznosti trysky.

Tak fakt uz nevim, podle vseho to vypada, ze mi opravdu uplave podlozka, ale jak to, ze to hodinky chycene na X nevidi? V tom je nejaka podivnost. Jdu topit a merit, na to proste musim prijit, tohle je pri tisku tak neprijemne, ze musim najit alespon pricinu, kdyz uz ne reseni.

Pavel Kutina