Re: STM32L01 veký jiter internich hodin, existuje low power SMD oscilator?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 9 16:15:24 CET 2018

Sice vám neporadím, ale podobnou zkušenost jsem udělal na F051 také.
Pokud si to ještě pamatuji, tak tam je pro ADC extra RC oscilátor a ten
byl pro goertzelův algoritmus zcela nepoužitelný. S HSI to bylo lepší a
nakonec jsem použil HSE s krystalem a bylo po problémech. HSI na F051 je
docela stabilní, USART s tím chodil v rozsahu teplot od -20 do 80 st.C
bez problémů.
Nevím jak L0, ale třeba L4 má možnost synchronizovat MSI od LSE řízeného
krystalem 32768 Hz. Ty jsou malé a mají i malou spotřebu. Ale co to dělá
s jitter těch hodin nevím.

Mrazík