Re: STM32L01 veký jiter internich hodin, existuje low power SMD oscilator?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 9 15:11:56 CET 2018

A nebylo by vhodne jen pro klid duse, ze neni problem nekde na kremiku/SW
oprit o ten kmitoctovy normal i to STM? Pak by se vyloucilo plavani zavisle
na vnitrnich hodinach.

RV