do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 3 16:16:31 CET 2018

Jestli to tak opravdu je, tak to jsem v háji.
Používám malé skleněné diody 1n4148 jako teplotní čidla do nějakých 400 C.
Žil jsem v domnění, že to vevnitř není pájené ale bodované a tak jsem se
téhle teploty nebál. Pokusně jsem to nažhavil až na 500 C a drželo to.
Ale jestli je to pájené, tak je jen otázka času než bude problém.

PL