do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 3 15:37:13 CET 2018

Takze to oznacenie je tu
http://www.preciouselectronics.com/documents/smd.pdf
V tych vacsich plastovych (DO-213AB, oznacujem to ako MELF) su trebars
tie diody SM4007 z predosleho obrazku.
DO-213AA je to mensie plastove, ktore oznacujem za miniMELF
DO-80C je to iste, ale zo skla.

To puzdrenie do skla som na vlastne oci nevidel, len ten "plast".

Dňa 3. februára 2018, 15:31, Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com> napísal/a: