do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 3 13:11:35 CET 2018

V tom popise som pre jednoduchost vynechal velke mnozstvo pod-krokov,
ako napriklad plazmaticke leptanie okrajov cipov v SF6, pasivaciu
okrajov po spajkovani alebo zvlastne puzdriace hmoty, ktore pomahaju k
pasivacii cipov. Islo len o hrube nacrtnutie procesu vyroby.

Dňa 3. februára 2018, 0:09,  <konfera na efton.sk> napísal/a: