Re: Odolnost OneWire - zmatení DS18B20

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Únor 3 12:55:18 CET 2018

Nejlepsi je nezarit. Ja bych spinal LED pasek az tesne pred nim. Znamena
to drat navic, tranzistor a RC filtr.
Jinak maxim ma nekde v datasheet na delsi kabely doporuceni seriovy
odpor u kazdeho zarizeni 68 ohmu. Zkuste nekde najit long wire
OneWire... . Pokud u UART nemate moc ruseni a trefi se prvni hrana, tak
je vic odelne nez I2C protoze jediny clock na vedeni je ta prvni hrana.
Pokud se dal netrefi ruseni zrovna do snimnuti pulsu, tak to projde, ale
ideal to neni.
Jirka