do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Čtvrtek Únor 1 10:56:25 CET 2018

Ježišmaria 15 KA a 100 us, vždyť tam vadí indukčnost úplně všeho. Dělal
jsem myslím že pro někoho tady z konfery spínač 5 KA/1ms. Vypadalo to
takhle
http://www.vaelektronik.cz/zakaz.html
Problém bylo už jen napájení, nakonec nejlepší byla autobaterie.
Startovací NiCd baterie (používají se na lokomotivách) potřebovala déle
naž tu 1 ms, než se rozběhla elektrochemická reakce. Pak vadila
indukčnosti přívodů, elektrolyty přes napájení jsou tam spíš pro parádu.
Ale zase všechno jde osciloskopem oměřit.

Anděl