OT - Krasne Vanoce

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Prosinec 30 15:14:34 CET 2018

M602 byl napsaný v Turbo Pascalu s použitím knihoven Turbo Vision. Byl docela pomalý. Jak jsem psal minule, já používal DOSMAN, který byl napsaný v Assembleru. Byl velmi rychlý a fakt super se s ním pracovalo. Součástí byl také MIKROMAN, což byl očesaný velmi malý manažer, který také nezabral moc místa na disketě.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Sunday, December 30, 2018 2:43 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - Krasne Vanoce

Volkov Commander měl výhodu, že byl oproti ostatním programům malý,
nepotřeboval moc paměti a nezabíral moc místa na disketě. Nevím, který
podobný manažer fungoval tak, že rezidentní byl jen maličký program
(zabíral snad něco kolem 1kB) a spouštěl si hlavní aplikaci (která
naopak zabírala paměti docela dost). Což bylo zdánlivě super, v praxi
ale poměrně dlouho trvalo, než se ten program nahrál z disku (nebo
dokonce z diskety).

Ten Volkov byl úsporný a tak se mi líbil nejvíc.

P.K.