OT - Krasne Vanoce

Neděle Prosinec 30 14:42:42 CET 2018

Volkov Commander měl výhodu, že byl oproti ostatním programům malý,
nepotřeboval moc paměti a nezabíral moc místa na disketě. Nevím, který
podobný manažer fungoval tak, že rezidentní byl jen maličký program
(zabíral snad něco kolem 1kB) a spouštěl si hlavní aplikaci (která
naopak zabírala paměti docela dost). Což bylo zdánlivě super, v praxi
ale poměrně dlouho trvalo, než se ten program nahrál z disku (nebo
dokonce z diskety).

Ten Volkov byl úsporný a tak se mi líbil nejvíc.

P.K.