Re: OT: Degradace jazyka českého

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 28 17:35:19 CET 2018

To mi připomnělo zprávu, kterou mi posílal jeden známý  z firmy Temacom -
instalatérská firma. No už je to sice silně OT i mimo téma, ale když jsou
ta svátky...

Den blbec za blbcem.

Byl jsem byl na opravě splachovací nádržky. Když jsem byl s prací hotov,
majitel se mi ptá, jestli by něco nešlo udělat s tou šplouchající vodou
když spláchne.  Že to splachuje moc nahlas.

Tak mu povídám, že to je normální a co jako s tím chce dělat.

No on na to, že prý dřív brali vodu z obecního vodovodu a tak to
nešplouchalo. Teď že mají vrt, a že asi je tvrdší voda a že to šplouchá
hlasitěji.

Povídám – děláte si srandu? A on s naprosto vážnou tváří že ne. Tak jsem mu
řekl, že to je pitomost co mi vykládá  a on mě vyhodil.  Stěžoval si pak na
mě ve firmě šéfovi, že prý jsem jeho myšlenkou pohrdal a že si nevážím
zákazníků.

Minulý týden mu jiný instalatér  z naší firmy jel montovat průtokový
změkčovač vody .

( AQUA PRO za cca 16000kč )  Zákazník je prý spokojený, hluk při
splachování je prý mnohem  snesitelnější.

Dnes koukám do firemní objednávky, stojí tam 3x  AQUA PRO , tak se ptám  co
tak najednou.

Onen zákazník se prý zmínil  ve škole ( učitel základní školy ) a někteří
další paedgogové měli pocit, že  by bez změkčovače vody nepřežili.

   Odpoledne přijdu domů a čeká mě přede dveřmi soused. Staví novostavbu
vedle nás. Tedy on nestaví, staví mu to firma.  A abych se šel podívat, že
něco potřebuje vědět.

Vlezem do koupelny, on pustí teplou vodu a povídá, že teče až za chvíli.
Tak jsem mu vysvětlil, že od ohřevu vody v bojleru do koupelny má cca 7
metrů trubky a v tý je cca litr vody. A že by musel mít „vracečku“ a jinak
udělaný přívod teplé, aby to teklo hned.

Na to mi povídá, že kde by se tam vzal litr vody. Tak vezmu tužku , papír,
počítám objem válce , vychází to opravdu něco okolo litru. A on na to, že
to je nesmysl, že takhle nejde počítat objem, že to není válec, ale  vodní
sloupec. A že v trubce je stejně prázdno, když je voda zavřená.  A že chyba
bude v bojleru, že se tam ochlazuje voda od těch konzol, za který je
přidělaný ke zdi. A že to bude reklamovat.

Pak mi táhne na záchod, že prý co mu udělali za kopanec  na záchodě.

Tak jdem na záchod  a on mi ukazuje, že dveře do záchoda jdou sice vysadit
z pantů, ale nejdou vynést ze záchoda ven. Tak kdyby je chtěl vyměnit, bude
muset vybourat futra.

Vlezu dovnitř, chytnu dveře, postavím je do úhlopříčky do zárubní a
vyndavám ven ze záchoda.

On na mě kouká a povídá: „ AHA, na to aby měl člověk speciální školení!
Taky by mohli nechat nějakej návod nebo postup jak na to „

Řekl jsem jen ahoj a silně zmatený odešel domů.

Soused  pracuje u nějaké tankovací stanice, je středoškolsky vzdělaný  ve
strojním oboru.

A proč vám to píšu? Protože je mi špatně z takových lidí.  Stupidní
tvorové, kteří nemají mozek a to co se někdy naučili zase rychle spláchli.  A
bohužel se velmi rychle množí, v mém okolí narážím na taková individua
každou chvíli. Proč? Čím je to, že dnešní generace je tak stupidní?

Zřejmě z přemíry blahobytu se rozmáhá debilita na všech stranách, přičemž
nejhorší je import a uplácení našich vlastních vrahů. Naše  civilizace se
zlikviduje sama.

Je mi z toho smutno. Kam to vedu svoje děti? Do takového stáda?

Pokud můžete, pošlete dál a prosím, nechovejte se jako DEBILOVÉ !!!