zbytocne suciastky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 27 23:34:20 CET 2018

Elektricky sijaci stroj mojej mamy sa pred casom zblaznil, sam od seba sa
rozbehol a sil niekolko hodin na plne obratky, az kym rodicia nezistili co
je zdroj hluku a neodpojili ho.

Z "pedalu" som vytiahol toto. Odvtedy sa so sijacim strojom da sit normalne.

V tom "pedali" je nieco ako dva pary do seba sa zasuvajucich rurok (tipujem
ze reostaty ale nebudem to skumat blizsie) a medzi nimi okrem hentohoto je
este aj nieco cievkoidne s pomerne divnym napisom (nepamatam si presne to
cislo ale takehoto charakteru) 25.8mH.

Asi sa nebudem namahat za henten objekt hladat nahradu; tak elegantne tvary
uz aj tak dnes nik nerobi... ;-)

wek