(Fwd) Re: TL-WR1043ND

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Prosinec 27 17:04:48 CET 2018

No, byl jsem na adventnim nakupu v Drazdanech (holky plundrovali Primark, ale do toho se mi nechtělo), tak jsem vyrazil do elektra a koupil jsem si pro radost Fritze 7530 (podzimni novinka veterána mezi evropskými vyrobci routru). Jednak pekne jede na VDSL (supervectoring a annex 35b – to umeji typicky modemy za 5kkc+) a pak ma ku*****y silny a rychly WiFi, jaky jsem zatím na vlastní oci nevidel. Zrusil jsem druhé WiFi v patre a po celem dome to ted jede téměř 1Gbps vzduchem (mrknete si na popis, pry to uz dela tvarovani paprsku). Dal jsem za to 100 ecek, coz mi prislo jako superkauf. Nez jsem dosel na hotel, zapil jsem to jegertea a bylo mi fajn. Krasne Vanoce! JM P.S. priznam taky drobne minus – je to single language, jinak nez sprechtenim se s tim nedomluvite. Pokud by se nekomu z vas podarilo tam nahrat multilanguage FW, tak dejte vedet. P.P.S. A co je vůbec nejlepší jsou omalovánky, které to kresli. Graficky nakreslena sit s popisem, co kde je a jak to jede (a můžete si do toho i kreslit). Obrazky o VDSL pripojeni, no moc pekne a lidske (zadne tabulky s cislama, jak je BFU zvyklej :).

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Ondra hwnews
Sent: Thursday, December 27, 2018 4:26 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: (Fwd) Re: TL-WR1043ND

To je tak, mame doma router TPlink snad 15 let. Pred mesicem po precteni tohoto vlakna a dloubani od rodiny, ze si mam neco najezit jsem se inspiroval a poridil si na aukcnim portale zmineny AC1750, s vidinou, ze ma 2 USB porty a ze se u nej bude porad tocit nejaky ten HDD. Protoze mista v siti neni nikdy dost.

A ted se uz 2 dny zlobim s ti, ze misto pokryteho celeho baraku, jak tomu bylo drive, prichazim o signal opravdu uz kousek od routeru a po par metrech jsem bez signalu.

Takze jsem router zabalil a poslal zpet ve 14 dnech.

Stojim tedy znovu pred otazkou co si najezit. Router s diskem bych asi opravdu chtel, ale takovy co pobezi, jak ma.

Narky na silu signalu u tohoto modelu jsem vycetl, takze ted jen vymyslet jaky jiny koupit. Mate nekdo tip?