(Fwd) Re: TL-WR1043ND

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 27 16:45:28 CET 2018

Jaký finanční rozsah?
Já osobně bych doporučil Mikrotik, základní domací model (bez USB) stojí dneska dokonce nějaký čtyři stovky a nabízí funkce, o kterých si člověk s jednoúčelovýma krabičkama může nechat zdát (pokud nejde nainstalovat OpenWRT). Ty lepší Mikrotiky (nad tisícovku) obvykle mají i ten USB port. Osobně jsem nezkoušel, ale SMB to nabízí, tak by to mohlo fungovat. Samozřejmě to chce překonat prvotní instalaci, která je poprvé docela náročná, ale na internetu jsou tuny návodů, jak rozchodit naprosto cokoliv, co může MKT umět.
A taky to chce určitě pohlídat vysílací výkon, aby nenastal podobný problém jako se současným routerem.