Programovani Orange-Pi

Čtvrtek Prosinec 27 10:50:22 CET 2018

Zdravim, trosku si s tim hraju behem svatku a rad bych se to naucil
programovat.

Nejvic by se mi libilo C/C++ v IDE Eclipse bezici primo na OPi, je to
schudna cesta? Jde mi hlavne o moznost plnohodnotneho ladeni programu.
Take bych rad vyuzil vyvedene periferie - UART, SPI, GPIO... na co
nejnizsi urovni. Preklad vetsiho projektu na SD karte si teda moc
predstavit nedovedu ale dal by se asi pripojit externi disk pres USB.

Odkazy v teto souvislosti jsem nasel nejvic na Javu ale to se mi moc
nelibi.

Jake je dostupne GUI pro ucely C/C++, jestli je?

Jaka je jinak nejsnadnejsi cesta jak psat a ladit program pro tuto
platformu? Tady bude pri cross kompilaci asi problem ve win...