WiFi AP a neblokovany provoz

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 26 23:39:57 CET 2018

U ADSL modemu Zyxel rady 600 s WIFI byl v nekolika FW bug, kdy klienti byli
stale izolovani, at bylo nastaveni jakekoliv. Neslo to nastavit z webu,
muselo se SSHčkem...

Možná váš router to taky izoluje - je třeba to vyzkoušet. Na tom nic není
to otestovat.
Pak se babrat dál.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 26. 12. 2018 v 18:58 odesílatel Libor Konečný <support na mikrovlny.cz>