WiFi AP a neblokovany provoz

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Prosinec 26 18:58:27 CET 2018

Zdravim

Rad bych si ted v mezicase ;-) zahral se znamyma stare hry po siti.

IPX jsem naemuloval a pokud PC propojim pres ethernet tak vse beha.

Problem nastava kdyz se PC pripojim pres WiFi.

Mam router, WAN , LAN + WIFI.
Pokud je to pichnute to switche na LAN , tak vse beha,  ale pres WIFi se
stanice pripoji , net beha ale nepropoji se.
Podotykam ze pres ethernet (ty ktere maji ethernet a jsou pripojeny do
switche LAN) funguji.
Veskere obtizne veci jako firewal  jsou vypnute.

Jeste jsem zkousel najit neco jako client isolation, ale bez vysledku at
povolim na ap cokoliv.

Muj dotaz tedy je, co to blokuje, proc to paranoidne blokuje a kde to
vypnout pripadne co nastavit ?
Kdysi davno kdyz jsem programoval low level svuj AP/NAT router GIOM EX v
C a ASM, tak kazdy klient videl na ostatni a client isolation se musel
zapnout.
Mam RT-N12D1 v rezimu router.

Druhy dotaz, pokud to hodim do sberneho dvora, jaky byste doporucili
router ? Potrebuji jen  NAT z WAN na LAN a WIFI a aby klienti fungovali
mezi sebou bez nejakeho paranoidniho blokovani.
Nejaky overeny, ktery pouzivate, nejlepe overeny take pro IPX (tedy UDP
provoz).

Mockrat dekuji  za pripadne rady a preji prijemne proziti zbytku volnych
dnu.

LK