Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 26 13:14:15 CET 2018

... s odtahem  ... To zní hezky, jenomže to udělám okolo tiskárny průvan a
co jsem četl, vadí to. Kvůli teplotním poměrům při tisku.
Asi to holt opravdu přesunu do sklepa.  Když teď ale u toho sedí celá
rodina a čučí na to, jak se to všechno hýbe...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>